Toukokuu 22 - Michael Schumacher Perhe on saanut 200,000 1 euron korvauksen FXNUMX-legendan "väärennetystä" haastattelusta.

Vuosi sitten viikoittainen naistenlehti Die Aktuelle julkaisi tekoälyllä toimivan haastattelun, jonka väitetään olevan seitsenkertainen maailmanmestari, josta ei ole kuultu eikä nähty vuoden 2013 hiihtoonnettomuuden jälkeen.

"Saa vihdoinkin vastauksia lähes kymmenen vuotta hänen traagisen hiihtoonnettomuutensa jälkeen", lehti lupasi.

Melkein välittömästi Schumacherin perhe käynnisti oikeustoimet kustantajaa - Funke Mediengruppe - vastaan.

Funke reagoi irtisanomalla lehden päätoimittajan Ann Hoffmannin ja pyysi anteeksi "mautonta ja harhaanjohtavaa artikkelia".

Mutta Ubermedien, julkaisu, joka keskittyi median juridisiin kysymyksiin, väittää nyt, että se ei riittänyt Schumacherin perheelle.

Kävi ilmi, että Funken on myös maksettava Schumachereille 200,000 XNUMX euroa Landesarbeitsgerichtin - Münchenin työtuomioistuimen - päätöksen avustuksella.

Julkaisu väittää kuitenkin myös, että erotettu päätoimittaja Hoffmann väitti onnistuneesti, että hänet irtisanottiin virheellisesti, ja tuomioistuin piti irtisanomista "ei laillisesti pätevänä".


✅ Katso lisää aiheeseen liittyviä postauksia:

Yksi F1-fani kommentoi “Schumacherin voitto: 200,000 XNUMX euroa valehaastattelusta"

Mikä on F1-fani mielipiteesi?

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Seuraa meidän kommentointiohjeet.