20. tammikuuta - Sisällä on "erittäin syviä" haavoja Lewis Hamilton Toto Wolff paljastaa vuoden 2021 äärimmäisen intensiivisen mestaruuskilpailun kiistanalaisen finaalin jälkeen.

Huhut pyörivät, että viikkoja täysin hiljaa ja näkymätön Hamilton saattaa jopa ripustaa kypäränsä ennen kauden 2022 alkua.

Mercedes-tiimi pomo Wolff myöntää, että haavat ovat "erittäin syvät".

"Rakastamme tätä urheilua, koska se on rehellistä", hän kertoi Auto Motor und Sportille. "Sekuntikello ei koskaan valehtele.

"Mutta kun rikomme oikeudenmukaisuuden perusperiaatetta ja sekuntikello ei ole enää relevantti, silloin epäilet tätä urheilua. Kun kaikki työsi, veri, hiki ja kyyneleet voidaan ottaa sinulta pois.

"En usko, että pääsemme koskaan yli siitä, etenkään Lewis kuljettajana."

Wolff, joka on kiistänyt vaatineensa kilpailunjohtaja Michael Masin erottamista, myöntää, että hän haluaa FIA:n meneillään olevan tutkimuksen tuloksen olevan "toimia eikä vain sanoja".

"Lahjeessa, jonka pitäisi olla urheilua, emme voi sääntöjen mukaan harrastaa freestyleä", hän sanoi.

– Ennen uuden kauden alkua säännöistä tulee olla selkeitä, jotta jokainen kuljettaja, joukkue ja fani tietää, mikä on sallittua ja mikä ei.

"Lopulta tarjoamme viihdettä, mutta mikään päätös ei saa rikkoa sääntöjä esityksen vuoksi."

Jos hän palaa, 37-vuotias Hamilton kohtaa achallenge sen lisäksi, että yritetään saada takaisin menetetty kruunu Red Bull's Max Verstappen - hänen uusi ja nuori joukkuetoverinsa laturi, George Russell.

Kysyttäessä, onko Hamiltonilla voimaa kestää tappioita vielä toiselle nuorelle, Wolff vastasi: "Lewisin kyky kestää usein kyseenalaistetaan väärin.

"Jopa Abu Dhabin jälkeen hän onnitteli Maxia välittömästi. Lewis haluaa vain yhtä asiaa: reilua kilpailua radalla.

"Sen me toimitamme", hän lupasi.


✅ Katso lisää aiheeseen liittyviä postauksia:

29 F1-fani kommentoi “Mercedes F1 -tallin pomo paljastaa Hamiltonin "erittäin syvät haavat""

  1. ReallyOldRacer

    "Rakastamme tätä urheilua, koska se on rehellistä", hän kertoi Auto Motor und Sportille. "Sekuntikello ei koskaan valehtele."

    No sitten, herra Wolff, kun otetaan huomioon ei vain fiasko finaali vaan koko 21-kausi, on selvää, että nuori Max oli ritari nopeampi. Hävisit, pääse yli siitä.

    26
    8
    vastata
    • Donalf

      Todella vanha kilpailija. Pitäisikö olla oikein, että Toto Wolf yhdessä Lewis Hamiltonin kanssa voisi saada kilpailujohtaja Masin potkut, koska he eivät pitäneet tuloksesta.

      2
      3
      vastata
  2. Maria Yvonne Franssen

    Sen, että Lewis Hamiltonia on kosketettu "sielussaan", ovat luultavasti vain hänen todelliset faninsa ja ihmiskunnan vanhurskaat ymmärtäneet. Viime viikolla motivoin jo muualla tällä sivustolla, että se ei todennäköisesti ole pelkästään "tappion ottamista" (katso sieltä).

    Lewis Hamilton pysyi positiivisena ja seurallisena sieluna vuosien ajan huolimatta hänen nousevasta tähtestään vuosien mittaan. Joku, joka haluaa murtaa lansetti epäoikeudenmukaisuutta vastaan, ja hän säteili sitä aina.

    Tämän seurauksena hän ei ole kerännyt vain monia kannattajia Isossa-Britanniassa ja Saksassa, vaan kaikkialla maailmassa.

    Minun mielestäni tapa, jolla häntä kohdeltiin Abu Dhabissa, liittyi pohjimmiltaan siihen, mitä hän aina taistelee: epäoikeudenmukaisuutta ja epäurheilullisuutta. Koska luulen, että tämä tulee hänen sielustaan, sen täytyy olla haavoitettu hänen sielunsa. Ei siksi, että menetti ensimmäisen sijan Abu Dhabissa.

    Pian Abu Dhabin maalin jälkeen pelkäsin jo, että hän voisi lähteä: puhtaasti pettymyksen ja itseluottamuksen takia. Varsinkin nyt, kun F1-maailman vaikutusvaltaiset henkilöt ovat tuulettaneet jo vuoden, että hänen pitäisi lähteä seitsemän tittelin jälkeen.

    Missään ammattilaisurheilumaailmassa huippuurheilijan tai huippuseuran ei tarvinnut lähteä vuosien menestyksen jälkeen. Ei mihinkään!

    Ja varsinkin nyt, kun Max Verstappen ja Lewis Hamilton aiheuttavat valtavan elpymisen F1:ssä: jää täysin epäselväksi, miksi maailmanlaajuisesti suositun Lewis Hamiltonin pitäisi lähteä

    Jopa Max Verstappen on ilmaissut toiveensa, että Lewis Hamilton palaa kehään. Antaa kaikille "todellisille F1-faneille" toinen upea F1-vuosi.

    Toto Wolff huomautti aivan oikein, että nämä kaksi huippukuljettajaa ovat edelleen paljon edellä nykyistä kuljettajakenttää. Ja luulen, että "fanit" haluavat nähdä sen.

    Oma odotukseni on, että Lewis Hamilton ei palaa kehään, jos Abu Dhabin mielivaltaisuuden 2021 Abu Dhabin annetaan jatkua.

    FIA:n puheenjohtaja Mohammed Ben Sulayem sanoi äskettäin, että "Lewis Hamilton kuuluu F1-kehään". Siksi panen nyt toivoni häneen palauttamalla luottamuksen oikeudenmukaisella ja avoimella sääntelyllä, joka on vapaa mielivaltaisuudesta.

    Lewis Hamiltonille taas musiikkivalikoima:

    "Nouse ylös, seiso", Bob Marley

    "Älä katso taaksepäin", Peter Tosh & Mick Jagger

    🥇8.🥇Ja nappaa kahdeksas F1-titteli vuonna 2022: 🥇🏆🥇

    (kaikille F1-faneille ympäri maailmaa)

    10
    20
    vastata
    • Steven R Gierke

      OMG Maria... mistä minun pitäisi aloittaa vastaus sinulle? Maxin auton uudet renkaat voittivat kilpailun. NYT Lewis saattoi voittaa, ja viimeinen kierros osoitti tämän selvästi, koska hän ei onnistunut ohittamaan Maxia sen jälkeen, kun Max oli ohittanut Sir Lewisin. FIA:lla ei ole "temppulaatikkoa". Uskon, että tämä on fantasia sinulta. Kuten olen lähettänyt vastauksessani (katso sieltä), Lewisin annettiin edellisessä kilpailussa avautua turva-auton alle. Mitä eroa tässä on?? Oliko tämä myös FIA:n "temppulaukku", jotta Sir Lewis voittaisi?? Sir Lewis hävisi reilusti ja kaikki tämä puhe ei vie häntä maaliviivan yli ensimmäisenä. Jokaisella F1-kuljettajalla on oltava ajotaitojen lisäksi erittäin vahva emotionaalinen voima ja näkemys siitä, että he ovat parhaita ja heidän täytyy voittaa asenne. Häviäminen on vaikeaa ja vaatii aikaa palauttaa voima.
      Internetissä on kaksi Michael Schumacher -videota tai -elokuvaa, ja minun pitäisi nähdä, kuinka MS-tauti käsitteli tappiota. Olemme myös nähneet, ettei kukaan ole niin suuri, ettei häntä voisi korvata tai joku pystyisi ohittamaan hänet. Kuten sanotaan: "Kuningas on kuollut, eläköön kuningas".
      Hyvää päivänjatkoa :-)

      6
      6
      vastata
  3. ReallyOldRacer

    Voi luoja, Maria, kaveri ajaa kilpa-autoja...ei mitään muuta. BTW, monet huippu-urheilijat ovat jääneet eläkkeelle pelinsä huipulla vuosien menestyksen jälkeen. Entä toinen ritari, Sir John Young Stewart?

    14
    2
    vastata
    • Maria Yvonne Franssen

      En voi kuvitella, että Sir (Jackie) Stewart todella tarkoittaa, että Lewis Hamiltonin pitäisi jäädä eläkkeelle 7 mestaruuden jälkeen. En voi kuvitella tätä keneltäkään entiseltä huippukuljettajalta. Epäilen, että vaikutusvaltaiset bobot "puhuvat" tästä F1-maailmassa.

      Kuka olisi puhunut Michael Schumacherin ulos F1:stä hänen seitsemännen mestaruutensa jälkeen?

      Suurin osa F1-kuljettajista on juuttunut kolmeen titteliin. Mutta en usko, että tämä johtui siitä, että heidät "pakotettiin" hankkia tilaa "nuorille kyvyille". Minusta paljon uskottavampaa on, että monet lopettivat silloin, koska F3-kilpailu oli aiemmin paljon vaarallisempaa.

      Hollantilaisena tuen Lewis Hamiltonia ottamaan hänen kahdeksannen tittelinsä ja kunnes hän päättää lähteä F8:stä vapaasti. Ja sillä välin aion myös Maxin takaisin.

      7
      3
      vastata
  4. katkarapu

    Ror, mistä aloitat tuon saarnan, tarkoitan, että niin monet asiat ovat vääriä tosiasiallisesti, esim. Lord Lewisin fanikunta/suosio Isossa-Britanniassa, todisteet osoittavat, että hän on vähemmän suosittu nyt, koska hänellä on jalkoja leimaava vauva. fanit Saksassa lordi Lewisin takia, mutta itse asiassa myös väärin.

    Taas kellot tikittävät LL 4 viikkoa 5 päivää testaukseen, puhumattakaan autojen julkaisupäivästä, toivon todella, että hän osallistuu tai Merc BoD tulee varmasti mukaan. Positiivisen Pr:n määrä, jonka he olisivat voineet pyörittää joulukuun 12. päivän jälkeen, oli valtava, mutta ei , kaikki negatiivinen ja pahentunut, hän ei edelleenkään ärsyyntynyt ja [sähköposti suojattu]@poistettu, hän on nyt häpeä joukkueelleen, työnantajalleen, sponsoreilleen urheilulle ja Fans Imolle.

    Vaikka hän antaisi julkisen lausunnon, tänään, huomenna, että hänen päänsä on kunnossa ja hän on valmis taistelemaan, uskommeko todella, todella sen? F1-historian pisin kausi lähestyy nopeasti.

    9
    6
    vastata
  5. F1FanFromUSA

    Lewis on epävarma draamakuningatar, joka samaistuu uhrimentaliteettiin. Hemmoteltu kakara. Ota se kiinni ja ole mies.

    13
    9
    vastata
    • Maria Yvonne Franssen

      Lewis Hamilton ei todellakaan ole robotti vaan herkkä ja älykäs henkilö. Siksi monet ihmiset pitävät hänestä, kun taas monet muut eivät pidä hänestä. Kun luet tänään kommentteja erityisten F1-sivustojen artikkelien alla, voit lukea, että suurin osa kommentoijista ei ole kiinnostunut faktoista tai olemuksesta. Ne näyttävät usein enemmän hyeeniltä. Joten voin kuvitella lisäksi: Lewis Hamilton välttää sosiaalista mediaa tälläkin hetkellä: liikaa negatiivista energiaa positiiviselle ihmiselle.

      7
      8
      vastata
    • Steven R Gierke

      Draamakuningatar ehdottomasti. Entä silloin, kun hänen annettiin avata itsensä ja sijoittua kolmen parhaan joukkoon? Kilpailun tulokset ovat oikein, koska paras joukkue teki oikeat päätökset varikkopysähdyksissä. FIA salli kierrettyjen autojen poistamisen kilpailusta, jotta kaksi mestaruuden kilpailijaa voisivat päättää maaliin keskenään. En näe tässä mitään vikaa.

      7
      4
      vastata
      • Maria Yvonne Franssen

        Steven R. Gierkelle 22.01.2022 17:09:

        Abu Dhabin 12.12.21 faktoja taas:

        Lewis Hamiltonin etumatka oli yli 11.5 sekuntia, kun keltainen lippu leijui kierroksella 54 /:55. Turva-auto seurasi ja kenttä romahti. Jos kilpailu olisi päättynyt turva-auton alle, nykyisen kilpailujärjestyksen mukaan keltaisella lipulla Lewis Hamilton olisi ylittänyt maaliviivan ensimmäisenä, koska kukaan ei saa ohittaa turva-auton alta. (Vanhoista renkaistaan ​​huolimatta).

        Näin ei kuitenkaan käynyt. Tekimättä edes sekuntia oikeutta Lewis Hamiltonin pysäyttämättömälle johdolle, hän päätti antaa viimeisen "kilpailubonuksen" faneille. Red Bull oli hyvin valpas ja toivoi ihmettä: Max Verstappen tuotiin varikkoon laittamaan pehmeät renkaat mahdolliseen loppukilpailuun. Vaikka Lewis Hamilton ei enää voinut tehdä tätä, koska hän olisi menettänyt ensimmäisen asemansa turva-auton alla. Lewis joutui siksi kahdesti epäedulliseen asemaan: hänen täytyi myös ajaa viimeinen kierros renkailla ensimmäisestä varikkopysähdyksestä (Tämä ei olisi ollut ongelma turvaauton alla!). Tämän tiesivät kaikki, myös kilpailunjohtaja Masi. Lewis Hamiltonin tilanteen pahentamiseksi Masi poisti myös kaikki kilpailijat Lewis Hamiltonin ja Max Verstappenin välillä. Niin, että kaksi tittelin taistelijaa olivat melkein vierekkäin yhden viimeisen kierroksen ilman aikaisempaa historiaa!

        Päätelmäni perustuu yleiseen juridiseen ajatteluun eikä pettymykseen: kilpailunjohtajalla ei ole koskaan oikeutta tähän mielivaltaisuuteen. Tämän mielivaltaisuuden perusteella hän mitätöi koko edellisen kilpailun, ja kilpailun johtaja Masi päätti, että Abu Dhabin mestaruus ratkeaa vain yhdellä kierroksella Lewisin vanhoilla renkailla ja Maxin uusilla pehmeillä. Oi onnellinen päivä...

        Toivon, että FIA:n presidentti Mohammed Ben Sulayem tiukentaa nyt sääntöjä niin, ettei näin voi koskaan tapahtua.

        Anteeksi muut F1-ihmiset, mutta tämän asian suhteen: jätän asiani rauhaan!

        1
        5
        vastata
  6. Maria Yvonne Franssen

    Lewis Hamilton ei todellakaan ole robotti vaan herkkä ja älykäs henkilö. Siksi monet ihmiset pitävät hänestä, kun taas monet muut eivät pidä hänestä. Kun luet tänään kommentteja erityisten F1-sivustojen artikkelien alla, voit lukea, että suurin osa kommentoijista ei ole kiinnostunut faktoista tai olemuksesta. Ne näyttävät usein enemmän hyeeniltä. Joten voin kuvitella lisäksi: Lewis Hamilton välttää sosiaalista mediaa tälläkin hetkellä: liikaa negatiivista energiaa positiiviselle ihmiselle.

    5
    5
    vastata
  7. vanmee

    Luimme paljon Lewisin saagasta, joka alkoi hänen viimeisen Buttonin haastattelun jälkeen Abu Dabissa.
    Sen jälkeen mies ei ole puhunut tai jakanut juttuja sosiaalisessa mediassa. Absoluuttinen hiljaisuus, kun Toto levittää sanaa ja tuntuu kamalalta kaikesta. No, Wolffin ja Lewisin kilpailuinsinööri Bobo, tiedä mikä tappion perimmäinen syy oli.
    Vanhat renkaat ja proaktiivisuus sen suhteen, mikä oli aina mahdollista; turva-auto.
    Lewis pyysi renkaita vähintään kolme kertaa, ja vaikka hän olisi menettänyt radan aseman, hän oli nopeimmassa autossa ja olisi ollut parhaassa asemassa voittaakseen kilpailun.

    9
    1
    vastata
    • Maria Yvonne Franssen

      Toisessa tapauksessa olen täysin samaa mieltä perusteluistasi. Mutta jopa vanhoilla renkailla Lewis Hamilton olisi tullut ensimmäiseksi, ellei kilpailun johtaja olisi avannut "temppulaatikkoaan". Kuten olen motivoinut viime viikolla askel askeleelta muualla tällä sivustolla (katso sieltä). Mercedes-miehistön ei todellakaan tarvinnut laskea tämän temppulaatikon kanssa. Jos seuraa analyysisi ensisijaista, pallo vierii Mercedes-miehistölle, kun taas minun analyysissäni pallo kuuluu ensisijaisesti kilpailunjohtaja Massille ja "anteliaalle" liian avoimelle FIA-säännökselle. Lewis Hamilton on erinomainen rengaspäällikkö ja ansaitsi epäilyksen edun Abu Dhabissa. Mutta hän vetosi myös vuonna 2021 tiellä, ettei hän vaihtanut renkaita, vaikka matkaa oli vielä liian pitkä: radiossa: "liian pitkälle, Lewis!" kun hän olisi ottanut riskin räjähdyssyötöstä 🙈, kun vielä 20 kierrosta jäljellä. Sitten vasta kisan jälkeen voi tulla selväksi, kuka oli oikeassa. Yleensä seuraan mieluummin rengasasiantuntijoita ensin.🤔

      4
      2
      vastata
  8. Maria Yvonne Franssen

    Toisessa tapauksessa olen täysin samaa mieltä perusteluistasi. Mutta jopa vanhoilla renkailla Lewis Hamilton olisi tullut ensimmäiseksi, ellei kilpailun johtaja olisi avannut "temppulaatikkoaan". Kuten olen motivoinut viime viikolla askel askeleelta muualla tällä sivustolla (katso sieltä). Mercedes-miehistön ei todellakaan tarvinnut laskea tämän temppulaatikon kanssa. Jos seuraa analyysisi ensisijaista, pallo vierii Mercedes-miehistölle, kun taas minun analyysissäni pallo kuuluu ensisijaisesti kilpailunjohtaja Massille ja "anteliaalle" liian avoimelle FIA-säännökselle. Lewis Hamilton on erinomainen rengaspäällikkö ja ansaitsi epäilyksen edun Abu Dhabissa. Mutta hän vetosi myös vuonna 2021 tiellä, ettei hän vaihtanut renkaita, vaikka matkaa oli vielä liian pitkä: radiossa: "liian pitkälle, Lewis!" kun hän olisi ottanut riskin räjähdyssyötöstä 🙈, kun vielä 20 kierrosta jäljellä. Sitten vasta kisan jälkeen voi tulla selväksi, kuka oli oikeassa. Yleensä seuraan mieluummin rengasasiantuntijoita ensin.🤔

    vastata
  9. Maria Yvonne Franssen

    Anteeksi kahdesti sijoittuminen. Työskentelen täällä matkapuhelimella, eikä se aina näytä toimivan.

    vastata
  10. Adrian Roscher

    Muutama ajatus Yhdysvalloista:
    1. Lewis on äärimmäisen korkeapalkkainen "urheilija", ei mikään näennäisuskonnollinen sosiologinen globaali ilmiö, kuten Maria antaisi meidän ajattelevan häntä - kyllä, ymmärrämme sen, hän on sekarotuinen / puoliksi musta. Meillä oli joku tuollainen presidenttimme 8 vuotta, ja rasismia ei ole vain edelleen, vaan monissa osissa Yhdysvaltoja se on pahempaa. Joten jos hän haluaa omistaa energiansa rasismin vastaiselle ja muotisuunnittelulle, se jää vähemmän F1:lle, eikö?
    2. Tarkkaan silmät huomaavat lainausmerkit "urheilijan" ympärillä yllä. Henkilökohtaisesti huomasin hänen käytöksensä Silverstonessa, sen jälkeen kun hänen harkitsematon, vaarallinen ja kömpelö ohjaus Maxiin Copsessa joutui Maxin sairaalaan ja Lewisin (huolimatta naurettavasta 5 tai 10 sekunnin rangaistuksesta - hänet olisi pitänyt merkitä mustalla lipulla paikalla ja sitten joutui osallistumaan kilpailuun, kuten he tekivät Grosjeanille hänen uransa alussa) huipulla, tuomittavaa. Sitten hän juhlii kuin "kaikki hyvin". Häpeällistä ja ei, ei todellisen urheilijan tai herrasmiehen käytös - korkeapalkkainen, itsekäs, utelias kuljettaja/runkomalli, siinä kaikki. Ja ikään kuin se ei olisi vielä tarpeeksi, tapa, jolla hän rutiininomaisesti kohtelee koiriaan vartaloaan Angela on vastenmielinen ja epäherrasmies - hän vetäytyy varikkopolun läpi lapsensa partakoneskootterilla, kun hänen täytyy juosta hänen takanaan pysyäkseen perässä, kypärä toisessa kädessään ja hänen Kitkassi toisessa - täysin häpeällistä - ihmettelee, näkikö kuningatar jotain sellaista ennen ritariksi antamista?
    3. Jos Lewis kärsii edelleen kilpailun ja mestaruuden menetyksestä paljon nuoremmalle challViimeisellä kierroksella, voisinko ehdottaa, että hän vie Gulfstreaminsa Sao Paolaan ja keskustelee pitkään Felipe Masan kanssa siitä, kuinka toipua jostain sellaisesta.
    4. En ole varma muusta maailmasta, mutta täällä Yhdysvalloissa on yksi asia, josta demokraatit ja republikaanit ja riippumattomat voivat kaikki olla samaa mieltä - emme pidä kipeistä häviäjistä. Ja olemme kyllästyneitä myös Lewisin Cloudstriken TV-mainoksiin.

    10
    4
    vastata
    • Maria Yvonne Franssen

      Ik laittoi vastaukseni sinulle Adrian Roscherille tänään klo 15. Yhdistin tämän toiston viestiisi, mutta se ilmestyi jälleen singlenä.

      2
      1
      vastata
  11. Maria Yvonne Franssen

    Olen jo vastannut muutaman viime viikon aikana kaikkiin tänne lähettämiisi aiheisiin. Koska en halua toistaa itseäni, viittaan kaikkiin aikaisempiin kommentteihini tällä sivustolla.

    Tähän lisään:

    Ei enää kiistelyä Monzasta ja Silverstonesta. Lewisilla on nyt 2 rangaistuspistettä F1-lisenssissä ja Max 7. Tämä tarkoittaa, että Max oli mukana vaarallisemmissa tilanteissa kuin Lewis viime vuonna.

    Lisäksi viittaan Lewis Hamiltonin ansioita koskevaan kommenttiisi valikoivan suuttumuksen roskakoriin. Monet lahjakkaat huippu-urheilijat ansaitsevat paljon rahaa. Siitä markkinat ilmeisesti haluavat maksaa nauttiakseen huippuurheilusta.

    Minusta viittauksesi on sopimaton. Olet syrjivä soveltamalla erilaisia ​​ansaintastandardeja filosofian elämänfilosofian mukaan. (YK:n kansalaisoikeuksia ja poliittisia oikeuksia koskevan yleissopimuksen (BUPO) 26 artikla).

    Yhteenvetona: Lewis Hamiltonin ei tarvitse kadota F1:stä, koska hän ansaitsee enemmän kuin sinä tai minä. Kateus on subjektiivinen kokemus.

    1
    3
    vastata
    • Adrian Roscher

      ok Maria, olet selvästikin harhaanjohtava, lainaat merkityksettömiä ja merkityksettömiä YK:n sopimuksia - jeesh - ja kommenttiemme peukut ylös ja alas näyttävät olevan samaa mieltä arvioni kanssa - mukavaa päivää!

      1
      3
      vastata
      • Maria Yvonne Franssen

        @Adrian Rosscherin viestiin 24.01.2022 01.08 h.

        Perustelemattomat väitteesi ovat vihjailevia. Vain perustelulla voit muuttaa ehdotuksesi "faktoiksi".

        Täällä sivustolla on selvästi manipuloitu peukaloilla viime aikoina, luultavasti itse? Vuodesta 2004 lähtien olen tottunut tähän häiriintyneen verkko-salkerin kommenttimanipulaatioihin. Verkko-salkeri, joka esiintyy loputtomilla väärennetyillä identiteeteillä ja kansallisuuksilla, mutta aina samalla verkkosaasteella, johon hän vain tunnistautuu. Stalker, jonka kanssa minulla ei ole koskaan ollut mitään tekemistä, enkä ole koskaan ollut missään tekemisissä verkon ulkopuolella. Lisäksi useita kertoja tänne kirjoittaessani puhelimeni editori hakkeroitiin laittoman linkin takia toiseen verkkoon, kun taas minulla ei ole sitä tälle puhelimelle eikä ole koskaan ollutkaan. 👨‍💻🧟‍♂️🤳

        Selitys:
        Pidin täällä erityisesti (ammattimaisille) ja huolestuneille ajattelijoille tarkoitetun puheen FIA-lain soveltamisesta Abu Dhabissa 12. Lain soveltaminen on myös erikoisalaa. Et antanut tälle mitään vasta-argumentteja. Omat kokemuksesi Lewis Hamiltonin liiketoiminnasta, mainoksista, tuloista ja koirasta ovat täysin off-topic. Ne osoittavat jotain itsestäsi.💤

        Joten jätän asian tähän, jotta minua ei viedä tavoitteestani täällä, ja en pyyhkäisi negatiivisuuden virtaan.🐞

        Todellisille F1-faneille täällä:
        Ehkä maaliskuun loppuun asti, kun kisat alkavat taas! 🏆8./nr.44🏆

        1
        2
        vastata
        • katkarapu

          Perustelemattomat väitteesi ovat vihjailevia. Vain perustelulla voit muuttaa ehdotuksesi "faktoiksi".

          Kuten ovat sinun...

          1
          1
          vastata
        • Adrian Roscher

          OMG Maria, kuulostat todella siltä, ​​että tarvitset mielenterveysapua - harkitse sitä itsesi vuoksi. Lisäksi tämä on F1-fanien mielipidesivu, ei epämääräinen "kansainvälisen lain" keskustelu - ei ole olemassa sellaista asiaa kuin "FIA-laki" - vain säännöt, jotka yksityinen seuraamuselin tekee vapaaehtoisille jäsenilleen - säännöt, jotka ilmeisesti antoivat Massille oikeuden kutsua sitä hänen tavallaan - toivon myös, että englanti ei ole äidinkielesi, koska jylläävät hölmöilysi ovat myös kieliopillisia ja syntaktisia painajaisia.

          vastata
  12. Maria Yvonne Franssen

    Eindelijk vond ik een professionaleel commentaar op de door mij bedoelde aanraking in bocht 6 van ronde 1 Abu Dhabissa 12.

    Lees in deze link, onder punt 1 van de analysoida van de Spaanse krant Marca:

    https:// amp.marca.com/en/f1/2021/12/12/61b614b9268e3eae048b45c9.html
    > U zult eerst de hele url zelf moeten intikken, omdat een gelinkte url eventueel hier wordt geblokkeerd.

    De uitzwaai die Lewis Hamilton hier maken om een ​​crash af te wenden, oli dus noodzakelijk. De eventuele seconde(n) tijdwinst door vluchten via een binnenbocht, zal daarom ook wel genegeerd zijn: als een compensatie voor een overtreding. Zover mijn kennis gaat van de regels, moest Max aan Lewis ruimte geven om te passeren, omdat Lewis hem al half had ingehaald. Lewis klaagde myöhemmin tevergeefs hierover.

    Het is daarom buiten de werkelijkheid, om te beweren, dat Lewis zijn latere voorsprong van 11/12 seconden in kierros 55 hieraan had te danken.

    RedBull/Honda en Mercedes tekee voittoja. De arbitrage oordeelt gunstig/ongunstig. Het publiek 'bedenkt' de rest.

    vastata
    • Maria Yvonne Franssen

      In Englanti:

      Lopulta löysin ammattimaisen kommentin suunnitellusta kosketuksestani 6. kierroksen 1. käännöksessä Abu Dhabissa 12.

      Lue tästä linkistä espanjalaisen Marcan analyysin kohdasta 1:

      https://

      amp.marca.com/en/f1/

      2021/12/12/61b614b9268e

      3eae048b45c9.html

      > Sinun on ensin syötettävä koko URL-osoite itse, koska linkitetty URL-osoite saattaa olla estetty täällä.

      Siirto, jonka Lewis Hamilton joutui tekemään täällä välttääkseen törmäyksen, oli siksi välttämätön. Kaikki sekunti(t) ajasta, joka saavutetaan pakenemalla sisäreunan läpi, on siksi myös jätetty huomiotta: korvauksena thr-sääntöjen rikkomisesta.

      Sääntöjeni tietämykseni mukaan Maxin piti antaa Lewisille tilaa ohittaa, koska Lewis oli jo ohittanut hänet puoliksi. Lewis valitti myöhemmin myös tästä.

      Siksi on epärealistista väittää, että Lewis olisi velkaa myöhemmän 11/12 sekunnin johtonsa kierroksella 55 tälle.

      RedBull/Honda ja Mercedes tekevät kaikkensa voittaakseen. Välimiesmenettelyn säännöt suotuisat/epäsuotuisat. Yleisö "kehittää" loput.

      vastata
  13. Maria Yvonne Franssen

    Lopulta löysin ammattimaisen kommentin suunnitellusta kosketuksestani 6. kierroksen 1. käännöksessä Abu Dhabissa 12.

    Lue tästä linkistä espanjalaisen Marcan analyysin kohdasta 1:

    https://

    amp.marca.com/en/f1/

    2021/12/12/61b614b9268e

    3eae048b45c9.html

    > Sinun on ensin syötettävä koko URL-osoite itse, koska linkitetty URL-osoite saattaa olla estetty täällä.

    Siirto, jonka Lewis Hamilton joutui tekemään täällä välttääkseen törmäyksen, oli siksi välttämätön. Kaikki sekunti(t) ajasta, joka saavutetaan pakenemalla sisäreunan läpi, on siksi myös jätetty huomiotta: korvauksena thr-sääntöjen rikkomisesta.

    Sääntöjeni tietämykseni mukaan Maxin piti antaa Lewisille tilaa ohittaa, koska Lewis oli jo ohittanut hänet puoliksi. Lewis valitti myöhemmin myös tästä.

    Siksi on epärealistista väittää, että Lewis olisi velkaa myöhemmän 11/12 sekunnin johtonsa kierroksella 55 tälle.

    RedBull/Honda ja Mercedes tekevät kaikkensa voittaakseen. Välimiesmenettelyn säännöt suotuisat/epäsuotuisat. Yleisö "kehittää" loput.

    vastata

Mikä on F1-fani mielipiteesi?

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Seuraa meidän kommentointiohjeet.